Την περίοδο 2020-21, η εταιρεία μας, Tourism Media & Events, διοργάνωσε πέντε Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshops. Η ιδέα αυτού του εγχειρήματος εγκαινιάστηκε το 2014 έπειτα από ενδελεχείς συζητήσεις για τις προοπτικές και τη δυναμική του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Τουριστικές επιχειρήσεις και δημόσιοι φορείς που ενδιαφέρονται να προωθήσουν το εναλλακτικό τουριστικό προϊόν τους σε νέες αγορές είναι οι κύριοι επωφελούμενοι του έργου. Οι ενδιαφερόμενοι επεκτείνονται για να συμπεριλάβουν και εξαγωγικές επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού κλάδου που
επιθυμούν να διεισδύσουν ή να ενισχύσουν την παρουσία τους σε βασικές ξένες αγορές, προωθώντας τα υψηλής ποιότητας προϊόντα.
Αγορές – Στόχοι
Ο στρατηγικός σχεδιασμός για αυτό το έτος
περιλάμβανε έξι αγορές – στόχους: Βέλγιο, Πολωνία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία. Μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα και λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στον τουρισμό, η ομάδα πραγματοποίησε έρευνα αγοράς και συνεργάστηκε με βασικές εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων τόσο για τον τομέα του τουρισμού, όσο και για τον τομέα της γαστρονομίας.
Στόχος η διενέργεια προκαθορισμένων συναντήσεων B2B με κύριο στόχο την προώθηση νέων συνεργασιών.
Περιγραφή της εκδήλωσης
– Live Webinar
Εισαγωγικοί χαιρετισμοί από διακεκριμένες προσωπικότητες του κλάδου ανοίγουν το σεμινάριο, παρουσιάσεις των μοναδικών μας ελληνικών προορισμών και προϊόντων δίνουν μια μοναδική εισαγωγική ατμόσφαιρα.
– Διαδικτυακές συναντήσεις B2B
Ενεργώντας ως μεσολαβητές μεταξύ των δύο αγορών, διοργανώνουμε συναντήσεις B2B που συγκεντρώνουν
ελληνικούς προορισμούς και επιχειρήσεις και ταξιδιωτικούς πράκτορες ή ταξιδιωτικούς πράκτορες κάθε χώρας, για να επιτύχουμε τη μέγιστη δυνατή ορατότητα και να θέσουμε τις βάσεις για νέες συνεργασίες.
– Κλήρωση Δώρων
Ειδικά δώρα προσφέρονται στους διακεκριμένους συμμετέχοντες.