16/03/2021 Με την αγορά της Γερμανίας ξεκινούν αύριο 17 Μαρτίου οι εκδηλώσεις Virtual Greek Tourism & Gastronomy Workshops 2021. Πρόκειται για το Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2021 που διεξάγεται για πρώτη φορά, με στόχο την προώθηση των εναλλακτικών μορφών της Ελλάδας στην πολλά υποσχόμενη για τη χώρα μας γερμανική αγορά.

Η εν λόγω εκδήλωση που κλείνει στις 19 Μαρτίου -μετά το πέρας εκατοντάδων B2B προκαθορισμένων virtual συναντήσεων- αποτελεί συνέχεια των επιτυχημένων διαδικτυακών διοργανώσεων για τον εναλλακτικό τουρισμό και τη γαστρονομία στην αγορά του Βελγίου και της Πολωνίας.

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού , του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, του Διαπολιτισμικού Ομίλου για την UNESCO, της ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο, του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, της Ελληνογερμανικής Επιχειρηματικής ένωσης.

Κύριος Χορηγός της εκδήλωσης είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Επίσημος χορηγός Αερομεταφορών η Aegean Airlines, χορηγοί είναι η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, το «Ελληνικό Πρωϊνό» και Τιμώμενη Περιφέρεια, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Είναι κοινός τόπος ότι η συνεχιζόμενη κατάσταση της πανδημίας του covid-19, σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις αυτής τόσο στον κλάδο του τουρισμού όσο και στον τομέα της γαστρονομίας, καθιστούν αναγκαία την προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα και τη δημιουργία θετικών προϋποθέσεων για τον ελληνικό τουρισμό την επόμενη μέρα. Ως εκ τούτου, οι εκδηλώσεις για το 2021 θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω κορυφαίας ειδικά σχεδιασμένης επαγγελματικής πλατφόρμας.

Υπογραμμίζεται ότι παράλληλα με την εκδήλωση για τον εναλλακτικό τουρισμό πραγματοποιείται ταυτόχρονη εκδήλωση για τον αγροδιατροφικό κλάδο, με μπαράζ B2B συναντήσεων, επιδιώκοντας την ανάδειξη των ωφελειών της σύνδεσης του τουρισμού με την γαστρονομία.

Στην εκδήλωση της Γερμανίας συμμετέχει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, 23 δήμοι, 9 ιδιωτικές τουριστικές επιχειρήσεις και 13 επιχειρήσεις από το χώρο της γαστρονομίας.

Ειδικότερα οι εκδηλώσεις για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού και της γαστρονομίας της Ελλάδας θα πραγματοποιηθούν στην αγορά της Γερμανίας 17-19 Μαρτίου 2021, του Ηνωμένου Βασιλείου 22-24 Μαρτίου 2021, της Δανίας 29-30 Μαρτίου 2021, της Γαλλίας 13-15 Απριλίου 2021 και της Σουηδίας τον Δεκέμβριο του 2021.

Για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας αλλά και των ελληνικών προϊόντων αγροδιατροφής, μέσω των Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshops έχουν επιλεγεί οι χώρες της Ρωσίας 5-7 Μαΐου 2021, Ντουμπάι, 12-13 Μαΐου 2021, Η.Π.Α., Οκτώβριος του 2021 και της Benelux (με επίκεντρο το Λουξεμβύργο), Νοέμβριος του 2021.

Επισημαίνεται ότι τα Greek Αlternative & Luxury Τourism Workshops απευθύνονται σε Τουριστικές Επιχειρήσεις και Δημόσιους Φορείς που ενδιαφέρονται να προβάλλουν τις υπηρεσίες και προϊόντα τους γύρω από τον εναλλακτικό τουρισμό ή και τον τουρισμό πολυτελείας.

Ακολούθως, τα Greek Gastronomy Workshops ενδιαφέρουν άμεσα τις εξαγωγικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να διεισδύσουν ή και να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους σε καίριες αγορές της Ευρώπης.

Σε κάθε εκδήλωση συμμετέχουν από την πλευρά των αγορών για μεν τον τουρισμό, 70-80 τοπικοί τουριστικοί πράκτορες και tour operators της εκάστοτε αγοράς, για δε τον αγροδιατροφικό τομέα, 40-50 αγοραστές (εισαγωγείς, χονδρέμποροι, αλυσίδες supermarket, delicatessen κ.α.).

Για την επιτυχία των εκδηλώσεων, ενώνουν τις δυνάμεις τους τα έμπειρα στελέχη της διοργανώτριας εταιρείας Tourism Media & Events και οι συνεργαζόμενες ανά χώρα τοπικές PR εταιρείες, που διασφαλίζουν τη συμμετοχή των σημαντικότερων επαγγελματιών της εκάστοτε τοπικής αγοράς.

Σημειώνεται ότι κατά την έναρξη των διαδικτυακών εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθεί webinar για όλους τους συμμετέχοντες με παρουσιάσεις προορισμών και προϊόντων γαστρονομίας της Ελλάδος.

Ταυτόχρονα, διενεργείται παρουσίαση σε προσκεκλημένους εκπροσώπους μεγάλων και εξειδικευμένων τοπικών media από την εκάστοτε χώρα, επιδιώκοντας την μέγιστη δημοσιότητα των συμμετεχόντων.

Ακολουθεί η κορύφωση της εκδήλωσης όπου όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν προκαθορισμένες συναντήσεις σε διάρκεια 2—3 ημερών.

Στο πλαίσιο αυτό, οι συμμετέχοντες από τον κλάδο του τουρισμού θα παρουσιάσουν τις προτάσεις τους σε travel agents και tour operators ενώ οι συμμετέχοντες από τον αγροδιατροφικό κλάδο, θα προωθήσουν σε εξειδικευμένους επαγγελματίες τα προϊόντα τους και τις γαστρονομικές τους προτάσεις.

Recommended Posts