Ολοκληρώθηκε την περασμένη Τετάρτη το Greek – Hungarian Tourism Workshop, κορυφαία εκδήλωση προώθησης του ελληνικού Τουρισμού στην αγορά της Oυγγαρίας, της Tourism Media & Events, εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε μεταξύ ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών και των σημαντικότερων Ούγγρων τουριστικών πρακτόρων, στο επιβλητικό 5* ξενοδοχείο Parisi Udvar, στο κέντρο της Βουδαπέστης.

Το ενδιαφέρον για την τουριστική περίοδο του 2024, ήταν εξαιρετικά υψηλό, ενώ οι Ούγγροι πράκτορες επέδειξαν ιδιαίτερη προσοχή στους προορισμούς και στα ξενοδοχεία που συμμετείχαν, γεγονός που αποτελεί παρακαταθήκη για ένα ιδιαίτερα θετικό 2024.

 

Σημειώνεται ότι, ο αριθμός των Ούγγρων επισκεπτών στην Ελλάδα παρουσιάζει αυξητική τάση, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της Κεντρικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ουγγαρίας, από 115.000 άτομα το 2014, ο αριθμός των Ούγγρων τουριστών προς τη χώρα μας ξεπέρασε τις 369.000 το 2019, φτάνοντας στα ίδια επίπεδα και το 2023.

Συμμετείχαν από πλευράς Ουγγαρίας, 39 τουριστικοί πράκτορες, ενώ από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν 9 τουριστικοί προορισμοί και επιχειρήσεις.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων.

Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης , ενώ συμμετείχαν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας , η Περιφέρεια Κρήτης και ξενοδοχειακές μονάδες από όλη την Ελλάδα.

Το workshop τίμησε με την παρουσία του, απευθύνοντας χαιρετισμό, ο Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Ουγγαρία κ. Δούκας Μαρινόπουλος ο οποίος υπογράμμισε τη δραστηριότητα της Πρεσβείας στη δυναμική προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ουγγαρία.

Η εκδήλωση μετά το πέρας των B2B συναντήσεων, περιλάμβανε παρουσίαση, της τιμώμενης Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, από την κα Πάττυ Κωνσταντινίδου, Μέλος της Ομάδας Τουριστικής Προβολής, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας από την κα Μαριάννα Λιάσκου, προϊσταμένη τουρισμού και της Περιφέρειας Κρήτης από τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Δρ. Κυριάκο Κώτσογλου.

Μετά την ολοκλήρωση των Β2Β οι συμμετέχοντες του Greek Tourism & Gastronomy Workshop είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μία απολαυστική wine tasting εμπειρία με εκλεκτά ελληνικά κρασιά από την περιοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης.

Σημειώνεται ότι οι επόμενες εκδηλώσεις της Tourism Media & Events που αφορούν στην προβολή του ελληνικού τουρισμού, είναι στη Λευκωσία 17 Ιανουαρίου 2024 , στη Στοκχόλμη 6 Φεβρουαρίου, στη Πράγα 8 Φεβρουαρίου, στη Κοπεγχάγη 21 Μαρτίου 2024, στο Κουβέιτ 15 Απριλίου 2024, στο Κάϊρο 23 Απριλίου 2024, στη Nέα Υόρκη 14 Μαΐου 2024, στο Τόκιο 28 Μαΐου 2024, στην Ουτρέχτη 24 Οκτωβρίου 2024, στο Σικάγο (Η.Π.Α.), 20-21 Νοεμβρίου 2024 και στην Πολωνία 9-10 Δεκεμβρίου 2024 .

Recommended Posts