684 Β2Β συναντήσεις στο 1ο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop στο Ηνωμένο Βασίλειο

26/03/2021 Ανοίγει ο δρόμος στην Ελλάδα για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν από τη βρετανική αγορά, μέσω των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Η παραπάνω διαπίστωση αποτελεί το απόσταγμα της εκδήλωσης του 1ου Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop στο Ηνωμένο Βασίλειο, που ολοκλήρωσε τις εργασίες του το απόγευμα της Τετάρτης 24 Μαρτίου.

Στην εκδήλωση διενεργήθηκαν 684 ραντεβού (B2B συναντήσεις) και συμμετείχαν 117 τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι, καθώς και 37 εταιρείες, Βρετανοί εισαγωγείς και χονδρέμποροι του κλάδου των τροφίμων και των ποτών.

Το εν λόγω workshop της Tourism Media & Events, αποτελεί συνέχεια αυτού της Γερμανίας και ειρήσθω εν παρόδω ακολουθούν για το 2021, οι εκδηλώσεις της Γαλλίας (13-15 Απρίλίου) και της Δανίας (19-20 Απριλίου), που αφορούν τους τομείς του εναλλακτικού τουρισμού και της γαστρονομίας.

Το πρώτο εξάμηνο των εκδηλώσεων της Tourism Media & Events ολοκληρώνεται με δυο workshops για τον τουρισμό πολυτελείας και την γαστρονομία στη Ρωσία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα τον προσεχή Μάιο.

Yψηλό Ενδιαφέρον

Το ενδιαφέρον για την τουριστική περίοδο του 2021 όπως διεφάνη από τις συμμετοχές στο 1ο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν εξαιρετικά υψηλό, ενώ οι Βρετανοί πράκτορες έμαθαν τα νέα προϊόντα της Ελλάδος στον τουριστικό τομέα, επέδειξαν ιδιαίτερη σπουδή για νέους τουριστικούς προορισμούς, γεγονός που αποτελεί παρακαταθήκη και για ένα ιδιαίτερα θετικό 2022.

Η πλειοψηφία των Βρετανών Tour Operators και πρακτόρων εκτίμησε ότι παρά τη συνθήκες της πανδημίας οι Βρετανοί θέλουν να ταξιδέψουν και τον Οκτώβριο αλλά και τον Νοέμβριο φέτος, ευελπιστώντας ότι η βρετανική κυβέρνηση θα ανακρούσει πρύμναν και θα άρει τις απαγορεύσεις ταξιδιών για όλο τον Ιούνιο.

Η πλειονότης δε αυτών κατέγραψε τις μεγάλες δυνατότητες που διαθέτει η χώρα μας στον τομέα του θεματικού τουρισμού με επίκεντρο, τον περιπατητικό, τον αναρριχητικό, τον καταδυτικό και τον αθλητικό τουρισμό.

Αντίστοιχα αυξημένο ήταν και το ενδιαφέρον δεκάδων Βρετανών εισαγωγέων να έλθουν σε επαφή με ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου των τροφίμων και ποτών που αποτελούν εν δυνάμει πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού μέσω της γαστρονομίας.

Κύριος Χορηγός της εκδήλωσης ήταν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Τιμώμενη Περιφέρεια της εκδήλωσης ήταν η Περιφέρεια Κρήτης και Τιμώμενος Δήμος, o Δήμος Πρεβέζης.

Επίσημος χορηγός Αερομεταφορών της εκδήλωσης η AEGEAN AIRLINES, ενώ Χορηγός ήταν το «Ελληνικό Πρωϊνό» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος.

Στην έναρξη της εκδήλωσης την περασμένη Δευτέρα πραγματοποιήθηκε webinar με παρουσιάσεις προορισμών και προϊόντων γαστρονομίας της Ελλάδος, όχι μόνο στους τουριστικούς πράκτορες και τους εισαγωγείς σε εκπροσώπους μεγάλων και εξειδικευμένων τοπικών media του Ηνωμένου Βασιλείου, εξασφαλίζοντας έτσι την μέγιστη δημοσιότητα της εκδήλωσης.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, απευθύνοντας χαιρετισμό, ο Πρέσβης της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο, κ. Ιωάννης Ραπτάκης, ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης και γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος παρουσίασε και τη νέα καμπάνια του Οργανισμού.

Παρουσιάσεις έγιναν από τον κ. Νίκο Αλεξάκη, Προϊστάμενο Διεύθυνσης Τουρισμού και τον κ. Κυριάκο Κώτσογλου, Εντεταλμένο Σύμβουλο Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης e-Gov της Περιφέρειας Κρήτης, καθώς και τον κ. Λεωνίδα Αργυρό, Αντιδήμαρχο του Δήμου Πρεβέζης.

Το νέο προφίλ της AEGEAN AIRLINES αλλά και το πτητικό της πρόγραμμα στη Μεγάλη Βρετανία και στην Ελλάδα παρουσίασε η διευθύντρια επιχειρηματικής ανάπτυξης U.K. της AEGEAN AIRLINES, κα. Victoria Bray.

Recommended Posts